Jestem osobą wrażliwą, kochającą dzieci i przyjaźnie nastawioną do otaczającego mnie świata. Na co dzień wykazuję się dużą cierpliwością, otwartością, komunikatywnością oraz kreatywnością.
Swoją pracę traktuję bardzo poważnie. Staram się nawiązać z pacjentem więź, która pomoże mi zmobilizować go do efektywnej współpracy. Do każdego dziecka podchodzę bardzo indywidualnie. Jeśli jest taka potrzeba planuję niestandardowe działania i formy terapii. Wszystko po to, aby rodzic i dziecko mogli jak najszybciej zobaczyć jej pozytywne skutki.
Moje kwalifikacje:
Ukończyłam Wyższą Szkołę Psychologii Społecznej z tytułem magistra oraz Pedagogium Wyższą Szkołę Nauk Społecznych w Warszawie – przygotowanie pedagogiczne do zajmowania stanowiska nauczyciela. Prowadzę terapię oraz zajęcia z dziećmi z wykorzystaniem wielu nurtów terapeutycznych m.in.: fizjoterapia, metody wspomagającej rozwój mowy, metoda krakowska, integracja sensoryczna i wiele innych.
Certyfikaty i odbyte szkolenia:
- Certyfikat II-stopnia terapeuty integracji sensorycznej Nr 1469 wydany przez PSTIS.
- Certyfikat ukończenia stażu diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej.
- szkolenie „Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych-usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu”.
- III-etapowe szkolenie „Stosowana analiza zachowania: metody pracy z dziećmi z autyzmem”.
- szkolenie „Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera”.
- szkolenie „Ćwiczenia dla dzieci w wieku przedszkolnym na bazie ontogenezy motorycznej w pierwszym roku życia”.
- szkolenie „Ontogeneza motoryczna w odniesieniu do integracji odruchów w wieku przedszkolnym”.
- szkolenie „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)”.
- szkolenie „Rozwój sensomotoryczny dziecka w wieku przedszkolnym. Ocena postawy dziecka. Różnicowanie wad postawy.”
- szkolenie „Mutyzm selektywny – pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny”.
- szkolenie „Tiki – diagnoza i terapia”.
- szkolenie „Mutyzm wybiórczy w 3 perspektywach (rodzic – specjalista – szkoła), zastosowanie teorii w praktyce”.
- warsztaty organizowane przez Centrum Metody Krakowskiej, temat: „Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania”.
- szkolenie „Terapia Neurobiologiczna” Centrum Metody Krakowskiej.
- warsztaty „Test SON-R 2,5 – 7 badanie i interpretacja wyników” Centrum Metody Krakowskiej.
- Trening karmienia logopedycznego od podstaw. NODN „Cognitus”.
Przychodząc do mnie możesz liczyć na:
- Cierpliwe wysłuchanie,
- Miłą atmosferę opartą na wzajemnym zaufaniu,
- Nastawienie na ciężką, ale efektywna pracę,
- Pomoc zawsze, gdy Ty lub Twoje dziecko będziecie jej potrzebować.
Zapraszam do zapoznania się z moją pełną ofertą.